June 2, 2009

mungkin gagal itu satu kurniaan

Mungkin lah.. sebab aku sendiri pun tak sure aper yang positif tentang kegagalan nie... and this is coming from someone yg sangat sinonim dengan kegagalan... aku selalu gagal that failure should be my middle name... haha... okalh enough on this negativity .. nanti orang igat gua emo plak... ade la sket tapi tak kronik sehingga memerlukan khidmat nasihat dari pakar perunding peribadi (kawan kawan la maksudnyer tu)... huhu

pagi tadi aku bangun kire awal la jugak... still lewat dari sepatutnyer but awal dari rutin... mata mmg mengantuk la.. tak cukup tido .. layan movie sampai kol 2 pagi.. ampeh... tapi kena la bangun... semangat sket sebab petang ni patut gi jogging kat tepi tasik (hint hint... peluang utk tgk anak dara keje kerajaan jogging skali) kat putrajaya.. tasik maner satu aku pun tak tau... aku lost la area putrajaya nie.. tapi kawan aku ajak jugak ... redah ajer la... sambil enjoy pemandangan (and awek) dapat gak menyihatkan tubuh badan yang telah sedia tak sihat nie... hehehehe...

the drive to work today cam ok plak... takde la traffic jam sangat.. sket2 ajer... sambil memekak menyanyi lagu 21 guns yang aku dok repeat sampai tahap aku hafal lirik dier... aku pun drive la dengan kadar segera untuk sampai opis.. ingat kalo sampai awal ade la parking dekat ngan opis.. hari cam takde mood plak nak jalan kaki... tapi sampai ajer mobil aku kat opis... ampeh parking full... shift malam nie tak reti balik umah ker??? damn.. so aku pegi la parking kat terminal.. jauh sket tapi takpe ... macam aku cakap kat entry sebelum nie.. aku ske sket jalan dari terminal nie... macam mendung ajer... dah le pernah orang jumpe ular kat semak tepi jalan tu... mmg adventure la... tapi sebab hari cerah... takpe arr .. kalo hujan.. aku tunggu jugak sampai ade parking kat opis....

ok lah awal sangat aku update blog nie takde mende nak citer... just terbace artikel ttg gagal tadi so macam nak komen tapi idea takmo kuar.. pakse2 pun tak guna kalo dier takmo kuar... so biar je lah.. nanti ade idea aku edit la balik mende nie

have a nice day ahead dudes!!!!!!!!!!

No comments: