March 7, 2012

Cukup la tu kot...

Penat dah nak tunggu... so yang ni kira last lah... letih la aku tunggu... asyik2 kau balik kat dier jugak... cukup la tu ek... bukan nyer aku dah tak suke... tapi aku dah tak sanggup... sampai biler la nak aku tunggu... sedang kau tak pernah nak beri peluang... takpe biar sakit sekarang... at least sekarang aku dah tau hati kau camner... we were good together... it just.. you were never interest on anything more than just a platonic relationship... and I am... so cukup la usaha aku selama nie... bukan tak mau kawan... tapi it wont be fair to both of us... how do you expect me to be friends when i secretly hopes that you would ditched him for me... how can we be friends when every time we were together... I'm hoping to his place in your heart... hati aku tu ko simpan lah... nanti aku dah ready nak terjebak balik dalam kancah orang berchenta nie aku datang kat hang amik balik naaa....

dah almost 17 hours tak isap rokok... mintak2 boleh terus berenti lah... patut time kecewa2 nie la banyak merokok tapi batuk aku dah makin teruk... silap2 boleh mati nie kot.. ewah2 berdrama queen lah plak... so anyway... wish me luck... i'm trying my best to quit...

"good bye my almost lover"

3 comments:

Kakciklawa said...

Wow Abu, nasib kita serupa.

We must go out again one day and commiserate akan nasib kita yang malang dalam arena perchentaan ini.

ColourfulSock said...

Abuuuuuuu .... Apa cer??? Siapa kah gerangan perempuan itu .... Jom lah meet up !! Im on leave nieeee lol

Aida ... Dont forget to count me ok?

fallen_again said...

hey there ladies,

come lets go for a drink or two...

:)